کنکور ، سلام ...

سلامی دیگر به کنکور عزیز

کنکور ، سلام ...

سلامی دیگر به کنکور عزیز

کنکور ، سلام ...

کنکور یک جنگ است،جنگی که باید شما پیروز آن شوید
با ما استراتژی های جنگیتان را کامل کنید


دنبال کنید تا دنبال شوید😊😊😊😊😊


راستی یادم رفت بگم
.
.
.
من در حال حاضر پزشکی می خونم
تو یه دانشگاه دولتی تو شهر تهران😊

بایگانی

آخرین نظرات

پیوندهای روزانه

پیوندها

حرفای لازم

جمعه, ۱۱ تیر ۱۳۹۵، ۰۴:۲۸ ب.ظ

📢📢📢  توجه توجه حتما مطالعه شود


سلام دوستان

تو این وبلاگ در باره کنکور حرف می زنیم

البته بگم که تمام صحبت هایی که قراره اینجا بشه همه اش تجربه و نظر شخصی منه

هیچ آدم عاقلی حرفایی که بهش می زنند را صد در صد عمل نمی کنه بلکه بهترین قسمت هاش را با شرایط خودش تطبیق می ده

امیدوارم بتونم کمکتون کنم

اگه کسی خواست از این وب مطلبی کپی کنه باید حتما اسم نویسنده ی مطلب و وبلاگ  را به عنوان منبع ذکر کنه

کسی تو این دوره زمونه تجربه اش را مفتی مفتی خرج نمی کنه😉😉😉


از همه مهم تر      دوستان من تو این وب سعی کردم خودمونی با شما حرف بزنم و تنها چیز هایی که اتفاق افتاده را بگم ولی همیشه همه ی چیز ها تو همه ی شهر ها یک جور نیست 

این اتفاقات مال شهر من برای من و دوستام هست و این تجربیات مال من است

پس خواهشا گله نکنید که برا ما این طوری نیست یا اتهام نزنید وجهه ی یک سری از آموزشگاه ها را خراب کرده ام

تو جای جای این وب تکرار کرده ام که نه به حرف من و نه هیچ کس دیگه چشم بسته گوش نکنید ، با منطق تصمیم بگیرید

موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۵/۰۴/۱۱
فاطمه سلیمی

نظرات  (۴)

۰۹ مرداد ۹۵ ، ۱۹:۳۵ ♥سرباز شیعه♥
ممنون

استفاده کردیم
پاسخ:
ممنون
بهتون سر میزنم
وبتون عالیه

وبلاگ جالب و مطالب آموزنده ای دارید اگر تمایل به تبادل لینک دارید اطلاع دهید.

پاسخ:
سلام
خیلی ممنون 
نظر لطف شماست
چشم حتما

سلام و عرض ادب
من تازه وبلاگمو استارت زدم
شمارو دنبال کردم
اگه میشه شماهم منو دنبال کنین
سپاس فراوان

اگه بخواین میتونم یه قالب حرفه ای حتی خیلی بهتر از قالب خودمون با قیمتی بسیار ناچیز واستون طراحی کنم
پاسخ:
سلام
ممنون و متشکر
چشم حتما 
۱۱ دی ۹۶ ، ۰۰:۰۳ میم صادو
سلام میمصادو هستم !
از مطالب وبلاگتون استفاده می کنم 
بنده رتبه کنکورم رو از 21000 به 2000 رسوندم و الان خداروشکر دانشجو هستم ، وبلاگتون دنبال شد ممنون میشم وبلاگ بنده رو هم دنبال کنید باتشکر یاعلی
پاسخ:
سلام
خیلی خوبه و پشتکارتون عالی بوده
چشم حتما دنبال خواهید شد

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی